Bekende namen

17 november 2012 - Pals, Spanje

Bekende Namen

Onderweg, zowel op de heenreis als hier in Spanje, kwamen we namen tegen die ons bekend in de oren klinken.

Zoals de voornamen van onze kinderen, Casimir, Ingmar en Ruben:

Chez CasimirBar-IngmarCan Ruben

maar ook van onszelf

Chez Yvonne     Robert's Restaurant

en niet te vergeten die van vriendinnen uit de Gordel van Smaragd – Gien blijkt in Frankrijk een heuse stad met chateau aan de Loire  te hebben – en een van onze Mia’s heeft een café in Torroella de Montgrí. In dit geval weten we niet zeker welke Mia de uitbaatster is van het etablissement. Dat laten we maar aan de dames zelf over. En Thea lijkt een joekel van een restaurant te hebben, terwijl Milly een mini-market runt in een overdekte hal waar veel Britten en andere buitenlandse toeristen komen.

Chateau de Gien  Café Mia  Bar Thea

Milly's mini markt

1. Marguerite:
    18 november 2012
    Wat leuk! Korte reactie want ik heb dit weekend Jotte, de hond van Jobby, te logeren en dat is een handvol. Jack vindt het maar niks dat ie mij moet delen. Mijn huisje is een ruïne want Jotte is ongelooflijk onstuimig en druk. Enfin, morgen gaat ie weer naar huis.
    Groetjes, Marguerite & Jack
  2. Noortje:
    19 november 2012
    Leuk hoor al die namen, maarrrrrr ik mis nog wel
    LEONORA'S BEACH CLUB !
    Hebben jullie toch weer een opdracht, liefs Noortje